Wednesday, 26 September 2012

Sweetznyer kiter cam gula-gula..


Tibe-tibe teringat kat BFF farah, Ni la BFF farah, dari kiri Dija Farah Nunu rasa rindu sangat kat korang hehe.. rindu zaman gila-gila.. rindu zaman makan maggie sama2.. 



 Ha ni hari BFF kami.. biler ye?? Kalau korang tak ingat nnti ada yang kene makan sup selipar hehe.. OUR BFF DAY => 27 November 


Kenangan manis masa zaman dulu kala hehe sweetz sgt sampai bila2 takkan lupa kan mek nunu


Dija ingat lagi tak masa ni kita main kat lagoon naik yang pusing-pusing tu hehe nanti kita naik lagi k biar sampai pening hehe


huhu Rindu kat my cousin sorang ni.. mya amira nama glamer nye hehe 


 Rindu dengan adik sepupuku yang comey ni fatni, nurin, anum huhu nanti balik kelate kiter jumpa k?

setiap memori indah kiter akan farah sematkan dalam hati sampai bila-bila..
so sweetzzz cam gula-gula :-)


Post a Comment